Nacon kiest voor partnerschap met NWST |
|
|
|
 |
| 53 sec |
Nacon, specialist in maatwerk schanskorven, is een nieuwe mediapartner van NWST. Het bedrijf kiest bewust voor dit partnerschap om hun unieke producten en vakmanschap onder de aandacht te brengen bij hoveniers, bedrijven en (semi)overheidsinstellingen.
Bij Nacon zijn ze trots op wat ze maken. 'We vinden zelf dat we een gaaf product hebben. Het is een mooie en zeker ook unieke toevoeging aan een tuin of leefomgeving.' Zegt Kees Jan Boogaard. 'We zijn uniek in de service en kwaliteit die we leveren en dat delen we graag met anderen.'
Groeiend bereik binnen de sector
Met het mediapartnerschap wil Nacon nog meer groenprofessionals inspireren. 'Wij hopen dat steeds meer hoveniers, bedrijven en (semi)overheidsinstelling geïnspireerd raken door ons product. We hopen dat mensen de weg naar Nacon, wat staat voor de kwaliteit en maatwerk van schanskorven, nog beter kunnen vinden.' Aldus Boogaard.
|
'Al jaren lezen wij zelf het vakblad en genieten van de verhalen, maar zeker ook van de kwaliteit van het vakblad.'
| |
|
Bewuste keuze voor NWST
De keuze om samen te werken met NWST was voor Nacon een logische stap. 'Al jaren lezen wij zelf het vakblad en genieten van de verhalen, maar zeker ook van de kwaliteit van het vakblad. De inhoud, maar ook de opmaak van het blad zelf vinden we van toegevoegde waarde.'
Diversiteit in marketing
Nacon zet breed in op marketing en communicatie. Naast het mediapartnerschap investeert het bedrijf in online zichtbaarheid via sociale media, advertenties en een interactieve website waar klanten hun eigen 3D-ontwerp kunnen maken. 'We doen dit omdat we zoveel mogelijk diverse mensen willen inspireren met ons product en enthousiasme daarover.'
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|