Moasure kiest voor vakblad De Hovenier |
|
|
|
 |
| 83 sec |
'Wij geloven dat hoveniers het beste resultaat leveren wanneer ze over de juiste tools beschikken'
Moasure is een technologiebedrijf dat zich richt op het ontwikkelen van meetsoftware en -hardware, gebaseerd op bewegingssensoren. Het bedrijf combineert software (de Moasure-app) met een hardwareapparaat om afstanden, oppervlakken en volumes te meten zonder dat gps of laser nodig zijn. Sinds kort is het bedrijf partner van De Hovenier. Sela Hendrix legt uit waarom die keuze is gemaakt: 'We willen laten zien dat meten niet ingewikkeld of tijdrovend hoeft te zijn.'
Sela Hendrix en Ben Healey van Moasure. |
De beslissing om partner van het vakblad voor hoveniers en groene professionals te worden, was een logisch besluit, stelt Hendrix: 'Wij geloven dat hoveniers en groenprofessionals het beste en snelste resultaat leveren wanneer ze over de juiste tools beschikken. Met Moasure willen we het werk in de groene sector eenvoudiger, sneller en nauwkeuriger maken. Door partner te worden van Vakblad De Hovenier kunnen we direct in contact komen met vakmensen die dagelijks bezig zijn met het ontwerpen en aanleggen van buitenruimtes. Dit zijn de mensen voor wie onze technologie écht het verschil maakt.'
Naamsbekendheid
Het doel van de samenwerking is de naamsbekendheid van Moasure te vergroten. 'Ons doel is om meer hoveniers en tuinontwerpers kennis te laten maken met hoe Moasure de manier van meten en berekenen kan veranderen. We willen laten zien dat meten niet ingewikkeld of tijdrovend hoeft te zijn, en dat moderne technologie helpt om efficiënter, sneller te werken. Van het inmeten van terreinen tot het berekenen van oppervlakken en volumes. Uiteindelijk willen we bijdragen aan een innovatievere en productievere groensector.'
|
'Wij geloven dat hoveniers vertrouwen op vakmedia voor betrouwbare informatie en inspiratie'
| |
|
Autoriteit
Vakblad De Hovenier is volgens Hendrix 'een autoriteit binnen de sector': 'Het blad wordt gelezen door precies de doelgroep die wij willen bereiken: professionals met passie voor hun vak, die openstaan voor innovatie en kwaliteit. De combinatie van het brede bereik, de redactionele betrouwbaarheid en de focus op vakinhoudelijke kennis maakt NWST en De Hovenier voor ons de ideale mediapartner. We waarderen ook jullie betrokkenheid bij de branche en de manier waarop jullie verhalen brengen die daadwerkelijk aansluiten bij de praktijk van hoveniers.'
Gerichte communicatie
Een vakinhoudelijk tijdschrift maakt het verschil, zegt Hendrix: 'Wij geloven dat hoveniers vertrouwen op vakmedia als De Hovenier voor betrouwbare informatie en inspiratie. Daarom past een samenwerking perfect binnen onze strategie: gericht communiceren via een kanaal dat directe relevantie heeft. Daarnaast zetten we zeker ook digitale marketing in en zijn we voornamelijk zeer actief met socialmedia-advertenties. We vinden het echter belangrijk om ook aanwezig te zijn op plekken waar onze doelgroep actief en betrokken is.'
Moasure - 3D Technologies... | |
| |
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|